4 Kasım 2012 Pazar

tick tock brick brock.

"brick brock, tick tock stone the dead duck dead brick brock, tick tock stone the dead duck dead."
 ne diyorkine burada ? bu sözleri düşünürken bir yandan da modern zamanın tarihi'ni okumaya başlamaya karar verdim levent yılmaz'ın. kapağında rimba
ud'un şu sözleri vardı: "yeni çiçekler, yeni yıldızlar, yeni tenler ve yeni diller icat etmeyi denedim."
işte bu yüzden ben de ölümle hiç yüzleşemedim. zaten yaşadığın müddetçe neden yüzleşecektim ? madem bu düşünceye haizim neden her an ensemde hissettiğim bir korku ve sonsuza kadar bu genç ve heyecanlı halimle varolacağım kandırmacası. çünkü böylece daha çok hissediyordum yaşamı. hadi neyse ki kahvem ve sigaram var. avuçlarımı, düşüncemi ve dudaklarımı oyalayanlarla vardım.


aşk da  yazılıp, oynanan cumhuriyet gibi demokrasi gibi orospu bugün. o çoğunluğun yazıp oynadığı herkesinkinin birbirine benzediği yapış yupuş şeyi bana aşk diye yutturamazsınız. bana göre değil lalezarlar ya da ben uzaylıyım. aşkın yazılıp çizilen normları yoktur. kendi aşk anlayışınızı başkasına dayatmaya kalkmayın. en muhteşem olanınki siz sanmayın. komik bu. sade olan anlamlıdır. abartılı hal tavırların sonu bok çukurunda biter berbat bir ergen filmi olan Jeux d'enfants'ta olduğu gibi.
ha kiminiz acı çekmeye çok da meraklıysanız  şırf o acı duygusundan zevk almak için  başkalarının beynini becerme hayaliyle yanıp tutuşmayın. hem sana hem o insanların mundar ettiğin kafalarına yazık çünkü. aaa dur bana doğru kelimeler havada ok gibin süzülüyore yavaş çekimde çünkü ben onları havada yakalayıp münasipçe gerekeni yapacağım, sokamayacaksınız...neydi onlar, hmmm..duygusuzsun ve de bencil... la la lalalala.
hayatta en hakiki mürşit kıymet bilmeyenleri ve emek-sevgi sömürücülerini siktir etmektir. tersini yapanları da hoş tutmaktır en azından dürüst olmak ve kalbini kırmamak insan olmanın gereğidir.gerçeklik içinde mutlu, seksi, heyecanlı, sevimli kadını iyi oynadığınız ve içselleştirerek yazdığınız hikayelere domalmak değildir insan olmanın gereği veya bu bir gereklilik değildir. böyle olmak zorunda değilsiniz. olmazsanız sandığınız kadar canınız yanmayacak amma velakin siz bilirsiniz. 
gerçekten onlarca defa aynı hezeyanlarla karşı karşıya kalmak beni bunları yazmaya itti. kalın sağlıcakla. 

gecenin sonuna emiliana torrini'den geliyor yine. dead duck.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaşella