12 Ekim 2010 Salı

La Maza

Çekiç


Eğer alaycı kuşun dilinin deliliğine inanmasaydım
İnanmasaydım eğer şu dağın bu ötüşü ve korkuyu sakladığına
İnanmasaydım eğer teraziye, dengeye inandığımca.
Çılgınlığa inanmasaydım eğer
Eğer inanmasaydım umuda
Becerimle bir işi başardığıma inanmasaydım eğer
Yoluma inanmasaydım,
İnanmasaydım eğer sesime,
Sessizliğe inanmasaydım eğer.


Ne olurdu? Ne yapardı taşı parçalamak için taşsız bir çekiç?
Halat ve kiriş birbirine dolanınca ne yapardı?
Ya ateş ve tahta birbirine karışırsa
Küçük ışıkların sahneye yansımasından daha az parlaksa bir enstrüman
Söyle kalbim ne yapardı söyle?
Taşsız bir çekiç bir taşı parçalamak için...
Bir hain kukla alkışlanırsa
Geçmişin kölesi başına taç takarsa
Reddeden Tanrıçaların failleri
Sevinçle kumaşa ve altına boğuluyorsa
Söyle kalbim ne yapardı söyle?
Taşsız bir çekiç bir taşı parçalamak için...
Söyle kalbim ne yapardı söyle?
Taşsız bir çekiç bir taşı parçalamak için

En zoruna inanmasaydım eğer
Tutkuya inanmasaydım eğer
İnandığıma inanmasaydım
Saf olan herhangi bir şeye inanmasaydım eğer
Açılan her yaraya inanmasaydım
Başa gelene inanmasaydım eğer
Ve arkasında gizlenene...
Hayata can katmaya inanmasaydım eğer
Beni dinleyene inanmasaydım
Bana acı verene inanmasaydım eğer
ve inanmasaydım eğer kavgama
Ne olurdu?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaşella