27 Ocak 2011 Perşembe

Neden "Marble House" ?

2007'nin baharındayız çocuk.ateş böcükleri peşimizde.büyüdük sanmışız heyhat.kimi kuzgun, kimi baykuş, kimi martı, kimi muhabbet kuşu uçuyoruz.derdimiz uçmak bizim çocuk. cinsi neymiş, ne yer ne içermiş; martıymış, baykuşmuş, kuzgunmuş neden bu kadar dert ki? uçuyoruz işte yetmez mi? yağmur yağarsa birlikte ıslanırız.

bu koca cangıl içinde ve göğün altında kaos var ki muhteşem bişey demiş Mao bunu öğrendik bugün. işte o muhteşemliğin peşindeyiz ateş böcekleriyle.Koala da seyre dalmış.tüm bu cangılın cingılında kuş dansederken Koala gel demiş sana ne dinleteceğim...ve marble house, mermerden cangılda çalmaya başlamış.zaman duruvermiş kaos da.insan zamanı durdurabildiği yere kaçmak istermiş ve artık bi yer bilmiş: mermer ev.artık merakın cennetine kollarımızı uzatmanın vakti çoktan gelmiştir.

değişim ve dönüşüme gebedir aklın egemenliğini merakın içinde serbest yüzdüren ergenliği atlatmış insan.ve herkesin hayatında bir vücut bulur; aşk olur.ben de bu şarkıyı dinlerken koalada buldum bambaşka bir rez'i ve yansımalarını.bir de adam vardı en siyahından.o da yolum oldu.taş sektirdim bazen, bazen koştum, bazen uçtum.uç oldum.bazen dip.bazen de (pink floyd'un dark side of the moon albüm kapağı hatıra gelir) o benim prizmam oldu ben de içinden geçerken kırıldım belki, kıvrımlarım gelişti ve tayfa doğdum.aşk böyle bişeymiş meğersek.o zaman izleyelim ve dinleyelim.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaşella