6 Ocak 2011 Perşembe

Geleceğin Yıldızları

öğrenci temsilcileri, iktidarın dilinden konuşuyor.üniversiteler, eğitim öğretim kurumuymuş, bir siyaset merkezi değilmiş bu da yetmiyormuş gibi öğrenciler provokasyona geliyormuş.ana hedeflerinden sapmamaları gerekiyormuş, bu ana hedefler nedir: çok düzgün çocuk olmak, aman ha muhalif olmamak, büyüklerinin sözünden çıkmamak, hem zihinsel hem kıyafet olarak üniforma sahibi olmak.özne değil, nesne olmak.

bu tarz öğrencilerin tek derdi, sadece parıldamak ve tanınmaktır. tamamen popülist söylemler uydurup, hiçbir şekilde hayatlarını riske atmadan eğitim ve öğretim hayatlarına devam ederler, bittikten sonra da herşey yerli yerinde olduğu için ya yönetici olurlar, ya da kafalarına göre takılırlar; zaten arkaları kuvvetlidir.Oysaki ihtiyaç duyduğumuz hem kamusal, hem de kendi hayatlarında parrhesiastes yani hakikatten korkmayan, cesaretini vicdanıyla konuşturan gençler dedim ve gittim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaşella