4 Nisan 2010 Pazar

Manyetik Titreşim...IRM!

Paylaşımcı pisliğim...Dokunduklarımdan, hissettiklerimden, tattıklarımdan aldığım hazzı, başkalarının gözlerinde kıvılcım olup havai fişek gibi patlarken görmek veya hayal etmek buna inanmak, böyle olduğunu düşünmek hayatta beni güdüleyen mümkünse en yegane bişey...o yüzden böyle bıdı bıdılayıp duruyorum
işte orada, burada ve şurada...seviyorum...öyle ve böyle değil derken; hakiki ve netameli bir rüzgara kapılıp gidiyorum işte...Manyetik titreşim gibi bişey olsa gerek bu durum.

Eski Express ve Roll bugünün Bir+Bir dergisinin Mart sayısı oldukça renkliydi...Eric Cantona'dan Lhasa De Sela'ya, Mercedes Sosa'dan Vic Chesnutt'a...-arada üstünden zıpladıklarım var çünkü ben en nihayetinde konuyu Charlotte Gainsbourg'a getirmeliyim; bu manyetik titreşim muhabbetini ona bağlayacağım...

Çok güzel bir röportajı var...sadece onun değil..Tom Waits ile Charlotte'un albümü berabercene yaptığı Becks ile de deli bi muhabbet var.. alın,okuyun dergiyi işte...

Ebeveynlerinden bahsetmeyeceğim herkesin yaptığı gibi...Manyetik titreşimi, benim tüm derdim...

Bu hatun, IRM (Manyetik rezonansla görüntüleme) adında bi albüm yapmış...Beyin kanaması teşhisiyle ameliyatına müteakip MR çektirirken ortaya çıkan melodiler eşliğinde birtakım astral yolculuklar, tribal uçmalar yaşıyor; bu sarsıcı melankoli güdümünde, uykuların en tatlısına doğru yollara düşüyormuş...Manyetik rezonansla elde edilen görüntüler ve sesler fikri de, hafızadan, anılardan ve de ölümden söz eden bir albüme rengini verdi diyor sevgili Charlotte...

Beni de benden alarak bambaşka benlere sürüklüyor sevgili Charlotte...Hadi dinleyelim öyleyse...



Heaven Can Wait ilk videosu... onu da açın izleyin, mümkündür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaşella