24 Ağustos 2010 Salı

A m'arcord öncesi



Kafası karışık günlerin çocuklarıyız.Tramplenleri daha çok sevdik martılardan. Cilaladığımız gökyüzünü, denizleri, yemyeşil yamaçların köşebaşlarını daha az umursadık topraktan.terro incognita! ah o bilinmeyen topraklar...aslında tüm ilgilenmemiz gereken bu olmalıydı.terro incognita! ah o bilinmeyen topraklar...Tramplenleri daha çok sevdik martılardan.Hemencecik çocuklarıyız.Zıplayalım ve hemen güvendeyiz.Zıplayalım ve hemen güvendeyiz...Ellerimiz ter içinde.Bacaklarımı uzattığım her anın içine, en tatlı uykuma geçmeden önce yastığımın en tatlı ve serin köşesine usulca sokulduğum gibi sokuluyorum.Belli ki çekip çıkaracaklar beni, tüm o maaşlı sabah sekiz akşam beşlerin döngüsüne kurban gideceğim.Şimdi elimdeki dosyaları hızlıca gökyüzünü içine çekmiş bir şekilde dizayn edilmiş kırmızı vosvosa fırlattığımı düşündüm.Ve sonra iki ayak topuğumun da birbirine değecek şekilde zıplama haraketi yaptığımı.Belki hayatı tekrar sevdiğimi hatırlarım diye.Ama yine Amarcord! Hatırlıyorum.Gerçekten sevdiğim biri daha bana "ama vosvosla hız yapamazsın ki" demişti.Sola çevirdiğim başımın bu fikri hızlıca ötelediğini Amarcord! Hatırlıyorum...

Rez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaşella