3 Ekim 2010 Pazar

Tuğlalar



Bana bu dünya'daki kokuşmuşluğun, dengesizliğin, adaletsizliğin; insan olmanın tek koşulu olmanın çalışmak ve adam olmak, düzen durmak, hayatı kışlaya çevirmek, normal olmak diyen sıkıcı ve işkenceci zihniyetlerin; ali ağaoğlu ve onun gibi neo-liberal yiyiciliğin ve tüketiciliğin nimetlerinden nemalanan, bu da yetmiyomuş gibi ezilenleri, batsın bu dünya diyenleri suçlamaya devam edenlerin resmini çizebilir misin Abidin dedim o da bana şiir yazdı.

Tuğlalar

Dedem tuğlacıydı

Babam da tuğlacıydı

Ve ben de tuğlacıyım

Ama evimi göremiyorum hala, ya sen?


Ali Ağaoğlu, Abidin'e çalışmak yeter demişti halbuki:

-Ne dediğini anladım.

Çok haklısın. Ama ben de eskiden fakir bir adamdım...

...ama yavaş yavaş

trilyoner bir müteahhit oldum çıktım

Sabırlı olmalısınız, çalışmalısınız.

Çalışarak başarırsın. Çalışacaksın.


Çalışmıyor muyuz biz dedi Abidin


Yeter artık dedi Ağaoğlu ve reklam filmiyle beynimizi bafilemeye devam ediyor...


"Şiir ve devamı Amarcord filminden alıntılanmış olmakla beraber Rez tarafından yeniden kurgulanmıştır." dedi Rez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaşella